19 augustus 2017
0
0
0
0
Dagen
0
0
Uur
0
0
Min
0
0
Sec

Bestuur

Home/Bestuur
Bestuur 2017-06-02T08:19:33+00:00

Edwin Weide 

Voorzitter

Na eerst enkele jaren als vrijwilliger werkzaam te zijn geweest voor de Oldtimerdag mag ik sinds 2004 deel uitmaken van het bestuur van de Stichting Oldtimerdag Ruinerwold. Na marktmeester, parkeerbeheer en de laatste jaren als parcourscommissie mag ik sinds januari 2014 de functie als voorzitter bekleden. Als voorzitter heb ik de taak voor de goede organisatie en communicatie binnen de stichting. Het onderhouden van de contacten met hoofd- en subsponsoren, gemeente en hulpdiensten. Het leiden van vergaderingen en vrijwilligersavonden e.d. Ik ben er elk jaar weer trots op om te zien hoe het bestuur samen met de sponsoren, gemeente, vrijwilligers en inwoners van Ruinerwold weer een geweldig laagdrempelig evenement weten te organiseren voor de vele duizenden oldtimer liefhebbers.

Ik ben sinds 2008 bestuurslid, mijn taak is die van vrijwilliger coördinator, ik ben aanspreekpunt en regel de plekken waar vrijwilligers komen te staan, tevens organiseer ik de vrijwilligersavond en de voorlichtingsavonden voor de vrijwilligers met de bijbehorende verkeersinstructiecursus. Op de oldtimerdag zelf zorg ervoor ik dat de vrijwilligers met de nodige spullen (hesjes, fluitjes, portofoons en natuurlijk proviand) op pad gaan, en ben ik aanspreekpunt voor de vrijwilligers. Vanaf 2012 heb ik ook een taak als secretaris in de Oldtimerdag.

Jan Allard Benak   

Secretaris

Jan Oosterhuis 

Penningmeester

Als penningmeester is mijn opdracht om de ontvangsten en de uitgaven te bewaken. We hebben ons bestaan en voortbestaan voornamelijk te danken aan onze sponsoren en de club van Vrienden van de Oldtimerdag. Maandelijks wordt de financiele stand van zaken gedeeld met de andere bestuursleden. Evenals de andere bestuursleden is het ook mijn taak sponsoren te benaderen en te werven.

Albert Luten

Bestuurslid

Verantwoordelijk voor het uitzetten van de routes van de tourritten. Coördinator van de motorbegeleiding en verantwoordelijk voor de inzet van verkeersregelaars langs de routes. Mede verantwoordelijk voor de Merchandising en vele andere kleine bestuurlijke taken.

PR coördinator en ben verantwoordelijk voor de aansturing van alle marketing- en pr activiteiten en de positionering ( uitbouwen van onze naamsbekendheid ) van de Oldtimerdag Ruinerwold. Met mijn team ben ik verantwoordelijk voor communicatie zoals persberichten, posters, artikelen voor onze website.

Henk Westerbeek

PR coördinator

Ananias Venekamp

Bestuurslid

Bestuurslid sinds 2009. Een van mijn taken binnen het bestuur is samen  met medebestuurslid Jacco Hulst het organiseren van het Parcours. Dat wil o.a. zeggen het regelen van dranghekken,rijplaten,dixie’s,opbouw parcours, het regelen van de voor-en achterrijders tijdens de toerrit, en indelen van de vrijwilligers tbv het inparkeren van de Oldtimers in de diverse vakken.  Tevens een onderdeel van het parcours is de markt. Daarnaast is een paar jaar geleden een draaiboek gemaakt (wie doet wat en wanneer). Dit wordt door mij maandelijks geactualiseerd.Ook houd ik me bezig met administratieve taken zoals het verwerken en verzorgen van de incasso voor onze “Vrienden van de Oldtimerdag” en de sponsorregistratie incl. de facturatie.

Sinds 2013 bestuurslid. Ik ga mij samen met Ananias vooral bezig houden met het evenementengebeuren in de binnen ring. Het inrichten van het gebied, etaleren van voertuigen en alles wat daar mee samen hangt. Verder samen met Piet bezig met het onderhouden van de website.

Jacco Hulst

Bestuurslid

Piet Stevens

Bestuurslid

Sinds 2009 bestuurslid.  Verantwoordelijk voor schrijven en aanpassen van: veiligheid-, coördinatie-, verkeerscirculatie- en bordenplan. Administratie en mailing  deelnemers. Coördinator van de inschrijftafels. Verder betrokken bij up-to-date houden van de Dag Informatie op deze website. Overleg met externe partners over genoemde onderwerpen.

Bestuurslid sinds 2014. Om een evenement als de oldtimerdag te kunnen organiseren moet de stichting over de nodige financiele middelen beschikken. Gelukkig zijn er diverse bedrijven die de oldtimerdag een warm hart toedragen en daarom graag een bijdrage willen leveren. Dit kan zijn in de vorm van een financiele bijdrage, maar sponsoring in natura wordt evenzeer op prijs gesteld. In ruil biedt de oldtimerdag, afhankelijk van het sponsorbedrag als tegenprestatie advertentieruimte aan. Gedurende het hele jaar tracht ik dit in goede banen te leiden. Tevens houd ik samen met Jacco en Piet de website bij. Vanaf april moet iedereen immers weer in kunnen schrijven voor het mooiste evenment van het jaar! Op de dag zelf ben ik ook verantwoordelijk voor de automatisering. Denk hierbij met name aan de diverse inschrijftafels op het parcours.   

Johnny Jonkers

Bestuurslid